M O O D?

Nie je to také ľahké sadnúť si len tak za počítač a hneď napísať podľa niektorých "primitívny" článok. Mnohokrát som mala rozpísaných veľa článkov,ale nepáčil sa mi ich obsah. Teda nepovedala by som,že nepáčil, ale bála som sa, že to nebude mať dostatok videní a dobrých ohlasov. No neskôr som si uvedomila,že to nie je správne. Veď načo je ten blog? Je to miesto,kde niekto vyjadruje svoje emócie,pocity a niekto iný zas opisuje čo robil celý deň alebo aké má plány do budúcna a formou blogu sa snaží sám seba motivovať. Čo znamená tento blog pre mňa? Niekto si to píše do svojho denníka a ja to píšem sem. Verejne,pretože si myslím,že mnohým z vás sa niečo také už stalo a v niektorých článkoch sa nájdete.

Začiatky sú ťažké vždy. Samozrejme,že musíš niekde začať aby si docielil to, čo si si na začiatku dal ako cieľ. Pokiaľ splníš jeden cieľ určíš si ďalší,ďalší a ďalší... a takto to bude fungovať dovtedy pokým sa nedostaneš na úplný vrchol. Mnohí z nás raz určite vzdali to čo sme kedysi chceli robiť a to len preto, lebo to nefungovalo podľa našich predstáv a nefungovalo to tak ako to funguje známym blogerom alebo youtuberom. Ale oni tú "slávu" tiež nedosiahli zo dňa na deň. Trvalo im to taktiež nejakú dobu. 

Každý si určuje svoje motivácie,ciele. Niekto chce mať krásnu postavu,skvelú a veľkú rodinu,byť úspešný v živote alebo sa stať skvelým spisovateľom. Všetci vieme,že sedením na zadku to nedosiahneme. Tým chcem povedať, že pokiaľ chceš byť úspešný vo svojom živote a mať ten najluxusnejší mercedes tak rob niečo preto. Pokiaľ chceš mať krásnu postavu tak choď a začni na sebe tvrdo makať. Všetko sa dá keď sa chce. Len treba dať tomu čas a keď to nefunguje hneď zo začiatku tak to nevzdávať. Raz sa ti to vyplatí! 
                                                                                                               ❤T I A

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

SEBALÁSKA?

DÁVAM TI KONEČNE ZBOHOM!

RAŇAJKY?! Tipy a rady ako nezačínať deň bez nich!