DÁVAM TI KONEČNE ZBOHOM!

Vec, ktorú som si nevedela nikdy predstaviť sa zrazu stala skutočnosťou.

 Pred mesiacom by som pri tejto myšlienke asi vyplakala oceán a bola by som úplne na dne. Rozmýšľala by som kde som urobila chybu, keď už spolu s tebou  netrávim čas, keď si večer nenájdem od teba smsku a keď sa na mňa tým širokým úsmevom a veľkými očami neusmeješ.

Avšak, dnes sedím na posteli a zamýšľam sa nad tým, kto si vlastne bol a prečo si tu bol. Bol si naozaj tým, ktorého som si predstavovala, či si bol presný opak? Prečo si hneď z mojho života neodišiel, keď si mi prvýkrát podrazil kolená a ja som sa k tebe ako krava vrátila a odpustila ti? Už vtedy malo moje vnútorne JA cítiť,že niečo nie je v poriadku a si len další ,,toxic boy”, ktorý sa hrá s citmi ostatných, pretože tebe samému bolo kedysi ublížené... 

Cesta zmieriť sa s tým, že asi pre seba naozaj niesme stvorení a uvedomenie si, že koniec bude to najlepšie čo sa môže stať, bola veľmi náročná. Niekoľko preplakaných nocí,dní. Niekoľko hádok s mojimi kamarátkami, ktoré mali vždy pravdu. A snáď asi milión pádov na kolená a udupanie mojej hrdosti. 

Ale aj taký je život.
No v momente,keď ten život začne byť taký, je čas si uvedomiť, či nie je lepšie ho zmeniť a ísť vlastnou cestou. Bez tých nesprávnych ľudí,ktorí nemajú v tvojom živote čo robiť.

Je pravda, že sme boli ako na hojdačke. Jeden deň to bolo ako z romantického filmu a ten druhý sme poriadne o sebe ani nevedeli. Bolo to náročné, no som si istá, že to zato stálo. 

Napriek všetkému, ti patrí veľké ĎAKUJEM a ZBOHOM.

Bez teba by som nikdy neprišla nato aká silná a trpezlivá dokážem byť. Dokonca by som si nikdy nemyslela, že dokážem niekoho nesprávneho tak moc ľúbiť. A taktiež by som si neuvedomila, že ľuďom tebe podobným, sa treba kilometrami vyhýbať.
Ale aj napriek tomu, že si ma naučil veľa vecí, som vďačná, že sa situácia nevyvinula tak ako som chcela ja.  Som neskutočne hrdá na seba a na to, že sa moja hlava konečne dohodla s mojim srdiečkom a uvedomili si, že ta správna osoba ešte len príde a úplne zbytočne sa naháňam za niekym, ako si ty.

Poznáš ma a vieš,že ľuďom odpustím. Odpúšťam aj tebe, aj napriek tomu všetkému. No poslednú vec, ktorú si prajem je tá, aby si sa už nikdy do môjho života nevrátil a ani sa o to nesnažil.

PS: Tebe držím palce aby si bol šťastný a spokojný sám so sebou. Lebo len vtedy, dokážeš ľúbiť úprimne.


❤️TIA❤️


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

SEBALÁSKA?

RAŇAJKY?! Tipy a rady ako nezačínať deň bez nich!