❤Thank you mum!❤





 Už sa o mňa staráš od toho ako som bola maličký ,,plod" a spolu s ocinom ste čakali na správu či budem dievčatko alebo chlapček. Dlhých 9 mesiacov si ma nosila v brušku a už vtedy som vedela, že budeš skvelá mamina. Ako doba plynula zo mňa sa stávala veľká "slečna", ktorá vám v rodine robila vraj radosť.

Sama viem, že si bola na mňa sama. Viem, že ťa to nebavilo a mala si toho občas dosť. Ale zvládla si to. A vieš prečo? Lebo si skvelá. Úlohu najlepšej mamy zvládaš dodnes. Učila si ma všetky základy ako chodiť,rozprávať,čítať,písať,počítať,videla si moje prvé pády a zažila si so mnou pocit zlomeného srdiečka kedy som to brala ako lásku na celý život. Bez teba by som nebola tam kde som teraz. Vždy si ma viedla za svojím snom. Môj sen sa pomaly ale isto začína plniť a to len vďaka tebe!

9th month, abdomen, adult
pexels.com

Vždy stojíš pri mne. Bez ohľadu nato či robím dobre či nie. Chceš mi dobre aj keď to vtedy nevnímam a si za najhoršiu ty. Ako sama hovoríš ja sama raz nato prídem. Snažíš sa aby som sa mala čo najlepšie a funguje to. Ako pomaly dospievam vidím ako to je v živote ťažké. Viem, že o 10 rokov si začnem zakladať rodinu,presťahujem sa a začnem svoj život od samého začiatku. Už nebudem tvoje malé dievčatko, ktoré budeš môcť rozmaznávať. No, to neznamená,že ťa nebudem tak moc milovať ako aj teraz!

adult, baby, blur
pexels.com
Mami? Patrí ti jedno veľmi veľké ďakujem! Ďakujem ti za to všetko čo pre mňa robíš,ako sa ku mne správaš a nikdy sa mi neotočíš chrbtom. Si skvelá,dúfam v to, že aj ja raz budem taká úžasná mama ako si ty! Ty nie si len moja mama. Si moja kamarátka a sestra zároveň. Ľúbim ťa,mami!❤ (A navždy budem!)
                                       

❤T I A❤








Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

SEBALÁSKA?

DÁVAM TI KONEČNE ZBOHOM!

RAŇAJKY?! Tipy a rady ako nezačínať deň bez nich!