Odkedy si v mojom živote všetko sa zmenilo k lepšiemu.

stocksy.com
Pokojne by som teraz mohla napísať, že všetko je zrazu o niečo ľahšie. Ale to by bolo až moc klišé. Slovami nedokážem opísať aké to je s tebou krásne. Ukázal si mi, že všetko zlé je na niečo dobré. Stále mi rozprávaš aká som skvelá, a že miluješ môj úsmev viac ako hocičo iné na svete.

Vďaka tebe viem, kam naozaj patrím. Viem čo chcem a kedy to chcem. Viem kam mám ísť keď potrebujem radu. Dodal si mi pocit, že na tomto náročnom svete nie som sama ale si tu ty so mnou.


Free stock photo of couple, love, people, kissing
pexels.com


Nikdy by som si nemyslela, že to čo som tak dlho chcela ma práve v tejto chvíli drží za ruku a venuje mi 100% pozornosť. Doteraz som si myslela,že mám všetko čo som potrebovala. No pri pohľade na teba som si istá,že ty si to čo mi chýbalo ku môjmu úplnému šťastiu.

Neviem ti slovami opísať čo sa so mnou deje, keď oproti mne kráčaš. Keď ma držíš za ruku,objímaš či bozkávaš. Si to- po čom som tak dlho túžila. Si chlapec mojich snov. Dodávaš mi pocit istoty. Tvoj úsmev vypovedá niekedy za teba,milujem keď sa smeješ na mojich nezmyselných vtipoch len preto aby som sa smiala tiež. Vraj miluješ keď sa smejem lebo nemáš rád moju zamračenú tvár.

A nehovorím,že si ten pravý a zostarneme spolu. Aj keď by som si to tak strašne moc priala. A tak isto nehovorím, že si dokonalý, aj keď mnoho mužov by si malo z teba brať príklad. Ja len hovorím,že odkedy tu si je všetko krajšie.

PS: ❤,,I swear to love you all my life"❤

copied


Man Kissing Woman's Right Hand
pexels.com
❤T I A❤

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

SEBALÁSKA?

DÁVAM TI KONEČNE ZBOHOM!

RAŇAJKY?! Tipy a rady ako nezačínať deň bez nich!